Budete umět definovat vaši značku, poznáte vaši cílovou skupinu a její potřeby. Na základě toho společně navrhneme marketingovou strategii, ze které budou vycházet všechny aktivity. V rámci školení se zaměříme na oblasti, které jsou pro vás klíčové. S vašimi rostoucími znalostmi budete marketingu lépe rozumět a budete tak nejenom soběstačnější, ale také schopní zadávat práci in-house týmu, agenturám a dalším externím subjektům. Díky webové analytice poznáte, zda nastavená strategie funguje a co je třeba upravit na vašem webu, aby přinášel lepší výsledky.
Kterým pomáhám s výběrem specializace, zdokonalit se a najít práci v marketingu, kde se budou moci realizovat a dále zlepšovat.
Kteří chtějí zjistit potenciál svého projektu, dozvědět se více o cílové skupině a konkurenci a být v marketingu soběstačnější.
Kteří chtějí vylepšit strategii, řešit komplexněji marketing, nebo potřebují pomoct s hledáním vhodného in-house markeťáka.
Nabízím mentoring a konzultace v oblasti PPC, SEO, správy sociálních sítích a propagace na Facebooku. Pomůžu vám připravit obsahovou strategii a naučím vás interpretovat výsledky z Google Analytics. To vše v souladu s marketingovou strategií a vašemu projektu na míru.
Cítíte, že váš web nefunguje tak, jak by měl? Pomůžu vám ho zanalyzovat. Připravujete nový web, ale nevíte, jaký by měl mít obsah a strukturu? Váháte nad výběrem vhodného technického řešení pro váš e-shop? Pomůžu vám s návrhem uživatelsky přívětivého webu vytvořeného na míru vaší cílové skupině.
Plánujete uvedení nového produktu nebo služby a tápete v tom, jak vhodně oslovit cílovou skupinu a být lepší než konkurence? Chcete zhodnotit vaše marketingové aktivity a vhodně je rozšířit? Na vaše otázky odpovím pomocí analýz cílové skupiny, konkurence a marketingu, webové analytiky a vhodných průzkumů.
Díky znalostem jednotlivých oblastí online marketingu a zkušenostem z in-house týmu i agentur vám mohu nabídnout komplexní pohled na váš online marketing.
Buďte vidět na Seznamu nebo na Google, efektivní reklama, kdy platíte až za proklik.
Aby byl váš web optimalizovaný nejen pro vyhledávače, ale hlavně pro lidi.
Přinášejte svým fanouškům zajímavý obsah a zároveň tak budujte svůj brand.
Na základě dat zhodnotím váš web i stávající marketingové aktivity.
Poznejte svoji konkurenci a zaujměte svoji cílovou skupinu v online světě.
Na základě analýz a průzkumů společně navrhneme marketingovou strategii.
Zhodnotíme, jak se lidé chovají na vašem webu a jak výkonné jsou vaše marketingové aktivity.
Zvyšování míry konverzního poměru na základě analýz chování návštěvníků webu.
Od návrhu obsahu a struktury až po výběr vhodného technického řešení.
Spolupráce je možná formou jednorázových nebo pravidelných školení pro doplnění znalostí, nabízím také konzultace ke konkrétním projektům. Můžu být tím, kdo vás nakopne a pomůže si utřídit myšlenky při startu projektu, nebo se můžeme potkávat pravidelně a společně hodnotit, jak se projektu daří a jak ho posunovat dál.
Návrh marketingové strategie začíná vždy definováním cílů, kterých chcete dosáhnout. Po provedení potřebných analýz (produktu, cílové skupiny, konkurence, stávajícího marketingu atd.) vám navrhnu výběr vhodných marketingových kanálů s doporučeným rozpočtem. Poté společně návrh projdeme a doplníme ho o případné další informace k vašemu businessu. Následně proběhne společný brainstorming o tom, jak návrh uvést do praxe. Budeme brát v potaz rozpočet, který máte k dispozici, jaké jsou vaše časové možnosti, které aktivity si budete chtít dělat sami a které outsourcovat a jaké cíle jsou pro vás nyní klíčové. Po spuštění aktivit budeme výsledky průběžně vyhodnocovat a strategie se tak bude neustále ladit. Všechny předložené návrhy vám budou také podrobně vysvětleny, abyste měli jistotu, že posouvají váš brand správným směrem.
Připravím vám školení na míru, podle toho, co se chcete naučit nebo čemu lépe porozumět. Ukážu vám také, jaké zdroje sledovat pro získání dalších informací a doplňování novinek z oboru. Školení může být obecnějšího rázu o principech jednotlivých reklamních systémů, nebo se můžeme zabývat konkrétními vylepšeními nad běžícími kampaněmi a zabrousit spíše do učení se „marketingovému myšlení“. Spoustu znalostí jsem získala právě sebevzděláváním, proto vám mohu doporučit kvalitní zdroje ať už ve formě eBooků, nebo doporučením blogů osobností z marketingového světa. Své zkušenosti jsem formou školení a konzultací poskytovala internímu týmu, v rámci kterého jsem vzdělávala i juniory od samotných začátků.
Kurz je vhodný pro ty z vás, kteří mě chtějí před spoluprací poznat a zároveň se chtějí dozvědět, jaké možnosti online marketing nabízí.
Můj lektorský profil a přehled školení na Naučmese.cz.
Co se na kurzu „Jak začít s online marketingem“ dozvíte: